Добредојдовте
  • Users with e-mails at mail ·ru, aol ·com and gmx ·com to contact admins for registration.
  • Новорегистрираните членови повратниот одговор од форумот за активирање на сметката нека го побараат и во Junk на нивните пошти.
  • Сите регистрирани членови кои неучествуваат во дискусиите три месеци автоматски им се брише регистрацијата

 

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Македонските медии за България
Author Message
Топорчо Offline
Posting Freak
*****

Posts: 1,000
Joined: Jul 2011
Reputation: 9

Брисел ќе потроши 20 милиони евра за рекламирање на влезот на Хрватска во ЕУ

Влегувањето на Хрватска во Европската Унија ќе го чини Брисел 20 милиони евра и веќе е избран конзорциумот од агенции за односи со јавноста пред кои стои задачата да го обезбедат приклучувањето на Хрватска, во време на економска криза и отпор на јавноста кон проширувањето, за да мине без проблеми.


Повикувајќи се на свои извори, загрепски Вечерњи лист пишува дека за односи со јавноста ќе биде задолжена лондонската компанија Грејлинг, која е дел од конзорциумот на бриселската агенција ЕНС.

Во самата компанија, во чие портфолио има клиенти како Кока кола, Бритиш ервејз и банкарската корпорација ЏП Морган Чејс, се воздржале од коментари по повод новиот ангажман.

Приоритет е, како што пишува Вечерњи лист, „да се разбијат митовите и предрасудите за проширувањето“, особено пред влегувањето на Хрватска во ЕУ, на 1 јули следната година.

Весникот тврди дека било забрането да се спомнува дека, по објавувањето на Извештајот за мониторингот, некои германски политичари ја довеле во прашање подготвеноста на Хрватска за приклучување.

Примерите на Бугарија и Романија, државите за кои се смета дека преку ред и недоволно подготвени влегле во ЕУ и со работна сила што трча да бара работа во старите членки, негативно влијаеле врз граѓаните и политичарите.


Според податоците на Евробарометарот, од најновото истражување на јавното мислење поддршката за проширувањето на ниво на Унијата паднала на само 38 отсто.

Најскептични се граѓаните на Германија, каде што само 21 отсто од анкетираните го поддржуваат ширењето, потоа граѓаните на Австрија (23 отсто) и Франција (27 отсто). Поголема Унија најмногу поддржуваат балтичките земји (околу 60 отсто), Бугарија и Романија (по 58 отсто).

ПР-агенциите ќе бидат задолжени за советување, ќе се занимаваат со медиумите и социјалните мрежи за проширувањето да не се доживее како загрозување, туку како „збогатување на Унијата“, пишува Вечерњи лист.

Инаку пристапниот договор за приклучување на Хрватска во ЕУ досега го ратификувале 20 од 27-те земји-членки на Унијата.

http://www.mkd.mk/85866/svet/brisel-kje-...ska-vo-eu/
Без Ботев няма България
26-12-2012, 02:00 PM
Reply


Messages In This Thread
RE: Македонските медии за България - by Топорчо - 26-12-2012, 02:00 PM